Ѓорѓи Митревски има повеќе од петнаесет години искуство во истражување на пазарот, истражување на медиумскиот сектор и испитување на јавното мнение. Во текот на својата кариера водел голем број на истражувачки проекти во земјава и регионот. Експерт е во областа на квалитативните и квантитативните методи за истражување. Во последниве девет години бил на позицијата извршен директор за Македонија и Косово на меѓународната истражувачка агенција Ипсос, а во моментов работи како независен консултант за истражување при што е посебно фокусиран на дизајнирање на методологии за истражување   и анализа на податоци.

Приватните трговски марки освојуваат сẻ поголем пазарен удел на сметка на брендовите

Ѓорѓи Митревски

avtor ssblogПриватните трговски марки во сопственост на продажните  ланци на стока за широка потрошувачка смело навлегуваат во територијата на глобалните брендови. Преку диференцијација на асортиманот во согласност со трендовите и специфичните потреби на потрошувачот, приватните трговски марки освојуваат се поголем пазарен удел на сметка на брендовите.

Повеќе
2294 Кликови
0 Коментари
Поддржано од:       Имплементирано од:       Проект: