Ѓорѓи Митревски има повеќе од петнаесет години искуство во истражување на пазарот, истражување на медиумскиот сектор и испитување на јавното мнение. Во текот на својата кариера водел голем број на истражувачки проекти во земјава и регионот. Експерт е во областа на квалитативните и квантитативните методи за истражување. Во последниве девет години бил на позицијата извршен директор за Македонија и Косово на меѓународната истражувачка агенција Ипсос, а во моментов работи како независен консултант за истражување при што е посебно фокусиран на дизајнирање на методологии за истражување   и анализа на податоци.

Приватните трговски марки освојуваат сẻ поголем пазарен удел на сметка на брендовите

Ѓорѓи Митревски

avtor ssblogПриватните трговски марки во сопственост на продажните  ланци на стока за широка потрошувачка смело навлегуваат во територијата на глобалните брендови. Преку диференцијација на асортиманот во согласност со трендовите и специфичните потреби на потрошувачот, приватните трговски марки освојуваат се поголем пазарен удел на сметка на брендовите.

Повеќе
2882 Кликови
0 Коментари
  • Блогирај +

    Приклучете се кон тимот соработници и предложете тема или испратeте текст, со Ваша фотографија и куса биографија на info@iks.edu.mk.Повеќе

  • Насоки +

    Текстовите треба да имаат помеѓу 900 и 1300 зборови и да бидат напишани во куси пасуси, во разбирлив и неформален стил. Повеќе

  • Преземи +

    Содржината на блогот е слободна за споделување и читателите можат да оставаат разумни и конструктивни коментари на блоговите. Повеќе

  • 1

Следете не