ТВ Сител во периодот од 21 до 29 ноември 2016 објави најмногу прилози за предизборната кампања, по што следува двојазичноста и федерализацијата, промоцијата на владини проекти и инвестиции, редовната работа на институциите итн. Квантитативно, Сител објави малку повеќе прилози во кои субјект е опозициската СДСМ, во споредба со оние за ВМРО ДПМНЕ, но квалитативно прилозите за власта се фаворизирачки и навивачки, додека оние за опозицијата се демонизирачки. Негативен став телевизијата зазема и во известувањето за работата на СЈО и Ад хок телото за следење на изборите. Експлицитен став на фаворизирање на владејачката ВМРО ДПМНЕ и демонизирање на СДСМ и лидерот Зоран Заев има и во коментаторските најави и уреднички коментари, преку тезата што ја наметна владејачката партија во предизборната кампања за двојазичност и федерализација.

ИЗВЕШТАЈ - МКД  ENG        ЗАКЛУЧОЦИ - МКД  ENG     ИНФОГРАФИК-1       

site1l