fbpx
 

Davor Marko holds PhD in communication and culture from the Faculty of Political Sciences, University of Belgrade. He has expertise in analysis of communication trends in off line and online sphere among youth, and capacity building in domains of communication, policy making and advocacy. He is the author of many local and regional research papers, publications, publications and assessments, and has worked with leading academic, research and international institutions from the region of the Western Balkans and abroad. He collaborated with USAID, OSCE, EBU, Thomson Foundation, and was research fellow of Open society fund in BiH, UNESCO, and Zeit Stifftung from Hamburg. His professional interests include media development, strategic communication, the future of public service media, media and diversity, and the language of the media.

Јавните медиуми во Југоисточна Европа: наместо кон граѓаните, тие се свртени кон властите и кон самите себеси!

ALB  SR

Давор Марко

davor marko 200x250Јавните медиумски сервиси треба да бидат столб на демократските општества и примарен извор на информации за сите граѓани. Тие информации треба да бидат од доверба иод нив граѓаните треба да учат и да донесуваат зрели политички одлуки.

Повеќе
  1222 Кликови
  0 Коментари

Време е да се вратат медиумите на читателите

ALB  SR

м-р Давор Марко

Во ерата на авторитаризам, политичка контрола врз медиумите, владеење на алгоритмите на социјалните мрежи, во која преовладуваат личните интереси и профитот, враќањето на медиумите на граѓаните и на заедниците стана приоритет.

Повеќе
  1193 Кликови
  0 Коментари

Помеѓу мисијата и бизнисот: Кој е предуслов за медиумите во Западен Балкан да станат поодржливи?

ALB   SR

м-р Давор Марко

davor marko 200x250За новите бизнис модели, особено за оние кои се рекламираат (огласувачите), но и за алтернативните извори на финансирање кои се засновани на директна врска со медиумската публика, клучни се две работи: квалитетната и автентична медиумска содржина, како и бројноста или лојалноста на медиумската публика (или заедница) што следи одреден медиум и редовно ги консумира неговите содржини. И, секако, подготвеноста на оваа публика, или заедница што го следи медиумот, да ја поддржи медиумската содржина или самиот медиум.

Повеќе
  1079 Кликови
  0 Коментари

  • Блогирај +

    Приклучете се кон тимот соработници и предложете тема или испратeте текст, со Ваша фотографија и куса биографија на info@iks.edu.mk.

    Повеќе

  • Насоки +

    Текстовите треба да имаат помеѓу 900 и 1300 зборови и да бидат напишани во куси пасуси, во разбирлив и неформален стил.

    Повеќе

  • Преземи +

    Содржината на блогот е слободна за споделување и читателите можат да оставаат разумни и конструктивни коментари на блоговите.

    Повеќе

  • 1

Следете нè