fbpx

Политичарите недоволно го користат потенцијалот на социјалните мрежи

Граѓански иницијативи добиваат гласност бидејќи иницијаторите умно ги користат новите медиуми и социјалните мрежи. Но, дали и колку политичарите се умешни во ваквиот начин на комуникација?

Од политичките лидери во Македонија, само лидерот на СДСМ Зоран Заев има личен профил, покрај фан-страницата. Најследен политичар кој има фан-пејџ е претседателот ВМРО-ДПМНЕ Никола Груевски со над 220 илјади следбеници. Дали социјалните медиуми се електронски службен весник на политичарите или канал за поблиска комуникација со граѓаните? На овие прашања во ResPublica видео подкаст дискутираме со Славица Биљарска, магистер по односи со јавност и Слободан Јаќоски, твитерџија и еден од основачите на Википедија на македонски јазик.

Во Македонија немаат сите пристап до тоалети
Новиот модел за студентско организирање го фавориз...
 

Коментари

Моментално нема коментари. Биди прв со својот коменат!
Анонимен
Среда, 12 Декември 2018
  • Блогирај +

    Приклучете се кон тимот соработници и предложете тема или испратeте текст, со Ваша фотографија и куса биографија на info@iks.edu.mk.Повеќе

  • Насоки +

    Текстовите треба да имаат помеѓу 900 и 1300 зборови и да бидат напишани во куси пасуси, во разбирлив и неформален стил. Повеќе

  • Преземи +

    Содржината на блогот е слободна за споделување и читателите можат да оставаат разумни и конструктивни коментари на блоговите. Повеќе

  • 1

Следете не