fbpx
 

Пандемијата ги натера компаниите да го сменат начинот на комуникација со потрошувачите, сублимира Ирина Маја, директорка за креативни маркетинг стратегии во рекламната агенција Меккен Ериксон. Најбрзите ја сменија улогата, делувајќи солидарно. Научената лекција е дека дигиталниот маркетинг е во пораст, иако телевизијата се уште е доминантниот медиум бидејќи луѓето се дома.

Оваа содржина ја изработи Институтот за комуникациски студии

  • Блогирај +

    Приклучете се кон тимот соработници и предложете тема или испратeте текст, со Ваша фотографија и куса биографија на info@iks.edu.mk.

    Повеќе

  • Насоки +

    Текстовите треба да имаат помеѓу 900 и 1300 зборови и да бидат напишани во куси пасуси, во разбирлив и неформален стил.

    Повеќе

  • Преземи +

    Содржината на блогот е слободна за споделување и читателите можат да оставаат разумни и конструктивни коментари на блоговите.

    Повеќе

  • 1

Следете нè