Како поефикасно да комуницираат со целните публики преку дигитални медиуми, како да го мерат влијанието кое го имаат преку социјалните мрежи и како да ги воочат различните потреби на различните платформи за дигитална комуникација. Ова беа темите покриени на дводневната обуката за претставници на граѓански организации која ја организираше Институтот за комуникациски студии на 8-9 февруари.

govor na omraza vest introИнститутот за комуникациски студии (ИКС) го објави документот за јавни политики „Слободата на изразување наспроти говорот на омраза во медиумите во Македонија“, чија цел е да ја анализира состојбата со говорот на омраза во традиционалните и онлајн медиуми во Македонија и во регионот. Документот ја анализира европската и македонската регулатива од областа, а се осврнува и на случаи од практиката во Македонија каде што може да се идентификува говор на омраза.

obuka za efektivna komunikacija so javnosta respublicaПретставници на 16 граѓански организации се обучуваа како да ја сегментираат публиката, да креираат ефективни и убедливи пораки, но и како да подготват комуникациски план за да можат подобро да ја презентираат својата работа, да информираат и да мобилизираат граѓани. Исто така, на обуката учесниците имаа можност преку одредени сценарија да вежбаат како да настапат пред камера и новинари но и да слушнат совети од обучувачите Јасмина Миронски и Марјан Танушевски како да го подобрат својот настапат пред јавноста и медиумите.

Поддржано од:       Имплементирано од:       Проект: