fbpx

Media

Jeta pas inѕtаgrаmit

Андреј Петровски

25.12.19

МК  SR Andrej Petrovski Nuk mund të jem optimist për të ardhmen tonë në Inѕtаgrаm dhe në përgjithësi nuk e di nëse ka jetë pas Inѕtаgrаmit. Atë që e di me siguri është se kujtimet tona ruhen në data qendra të ftohta të errëta, të...

Si të mbrohemi nga epidemia e lajmeve të rreme?

проф. д-р Дубравка Валиќ Недељковиќ

04.12.19

МК  SR Dubravka Valiç Nedeljkoviç Përderisa rritet numri i atyre që publikojnë informacione të pa verifikuara, false dhe keqdashëse, po kështu rritet edhe numri i mediave që kontrollojnë fakte përmes hulumtimeve të përgjegjshme, luftojnë për...

(Keq)përdorimi i fjalës “pederast” përmes prizmit të deklaratës së Kryeministrit

д -р Ненад Живановски

18.09.19

MK D-r Nenad Zhivanovski Aventurë delikate gjuhësore është nëse dilet nga domethënia themelore dhe e përcaktuar dhe nëse kalohet në sferën e zhargonit  dhe kolokualitetit . Për këto shkaqe, për kryeministrin Zoran Zaev do të kishte qenë zgjedhje më...

Plani qeveritar kundër dezinformatave: i vonuar apo i panevojshëm?

д -р Ненад Живановски

13.08.19

МК d-r Nenad Zhivanovski Ashtu siç kalon koha dhe në opinion fillojnë të zbulohen skandale dhe afera korruptuese, ashgtu çdo qeveri e ka  filluar ta reduktojë orientimin e saj të deklaruar demokratik dhe në praktikë ta zëvendësojë me raport...

Reklamimi i fshehur: duhani dhe alkooli si metaforë filmike

проф. д-р Дубравка Валиќ Недељковиќ

07.08.19

МК  SR prof. dr Dubravka Valiq Nedeljkoviq Mediet mund të jenë kanal i mirë për evokimin publik kundër pirjes së duhanit. “Thelbi i edukimit medial është në ndërgjegjësimin për një gamë të larmishme ndikimesh të medieve. Kur jeni të...

Bombat mediatike dhe heshtja

Драгана Бјелица

26.07.19

MK  SRB Dragana Bjelica Disa vite paraprake opinioni dëgjon se trupi rregullator do të aplikojë rend mediatik madje atëherë kur do të marrë autorizim  që në mënyrë të drejtpërdrejtë të dënojë në para shkelësit e dispozitave. Gjithsesi se...

Kohë për kthyerje të medieve – lexuesve

м-р Давор Марко

12.07.19

МК  SR m-r Davor Marko Në epokën e autoritarizmit, kontrollit politik mbi mediet, sundimit të algoritmeve në rrjetet sociale, në të cilat mbizotëron interesi personal dhe fitimi, kthimi i medies tek qytetarët dhe komunitetet është bërë...

Bosnja e Hercegovina: medie të pëkufizuara me frustracionet politike dhe etnike

Раденко Удовичиќ

23.02.19

МК  BS Radenko Udoviçiq Një nga nevojat kyç në shkollimin universitar të gazetarëve është vendosja e mësimit praktik në masë më të madhe, i cili do të jepej nga gazetarë profesionalë dhe me eksperiencë, ndërsa nga profesorët të kërkohet...

Faktorët e shikushmërisë së lartë të telenovelave turke në Ballkan

Рамадан Чипури

08.02.19

 MK   SR prof. d-r Ramadan Çipuri Edhe pse në disa vende nuk janë në pikun e tyre, telenovelat turke duket se po vijojnë me suksesin e tyre jo vetëm brenda Turqisë, por edhe në shumë vende të ndryshme të botës.Vendet e Ballkanit Perëndimor...

Midis misionit dhe biznesit: Çka është parakusht që mediet në Ballkanin Perëndimor të bëhen më të qëndrueshme?

м-р Давор Марко

22.12.18

МК   SR m-r Davor Marko Për modele të reja afariste, posaçërisht për reklamuesit por edhe për burime alternative të financimit të cilat janë të bazuara në raportin e drejtpërdrejtë me publikun mediatik, dy gjërat kyç janë – përmbajtja...