Медиуми

Владиниот план против дезинформации: задоцнет или непотребен?

Ненад Живановски

12.08.19

ALB д-р Ненад Живановски Како времето поминува и почнуваат во јавноста да се откриваат скандали и коруптивни афери, така секоја влада почнувала...

Прикриено рекламирање: тутун и алкохол како филмска метафора

проф. д-р Дубравка Валиќ Недељковиќ

07.08.19

ALB  SR проф. д-р Дубравка Валиќ Недељковиќ Медиумите можат да бидат добар канал за јавна заложба против пушењето. „Суштината на медиумската...

Медиумски бомби и тишина

Драгана Бјелица

26.07.19

ALB   SRB Драгана Бјелица Веќе неколку години јавноста слуша дека регулаторното тело ќе воведе ред во медиумите дури откако ќе добие овластување...

Време е да се вратат медиумите на читателите

м-р Давор Марко

12.07.19

ALB  SR м-р Давор Марко Во ерата на авторитаризам, политичка контрола врз медиумите, владеење на алгоритмите на социјалните мрежи, во која...

Босна и Херцеговина: медиумите оградени со политички и етнички фрустрации

Раденко Удовичиќ

23.02.19

ALB  BS Раденко Удовичиќ (Radenko Udovičić) Една од клучните потреби на универзитетското образование за новинарите е да се воведат повеќе практични...

Фактори за големата гледаност на турските теленовели на Балкан

Рамадан Чипури

08.02.19

 SR   ALB проф. д-р Рамадан Чипури (Ramadan Çipuri) Без оглед на тоа дека во некои земји не се на нивниот врв, турските теленовели се чини дека...

Помеѓу мисијата и бизнисот: Кој е предуслов за медиумите во Западен Балкан да станат поодржливи?

м-р Давор Марко

22.12.18

ALB   SR м-р Давор Марко За новите бизнис модели, особено за оние кои се рекламираат (огласувачите), но и за алтернативните извори на финансирање...

Време на пост-вистина: Дали се девалвираа фактите?

Вук Вучетиќ

30.11.18

МК   BS   ALB Вук Вучетиќ, доктор по комуниколошки науки  Политичката сцена на Балканот е во ера на политика на пост-факти – кога за...